יום שבת, 9 בינואר 2021

השטן לובשת לולולמון / לורן וייסברגר


                                                                     
את הספר והסרט “השטן לובשת פראדה” בטח כולכם מכירים. אני דווקא לא קראתי את הספר וגם לא ראיתי את הסרט. מאחר ואין למעשה קשר עלילתי בין “השטן לובשת פראדה” לבין “השטן לובשת לולולמון”, אפשר בהחלט להתייחס לכל ספר כספר יחיד.

במרכזה של העלילה נמצאת אמילי צ’רלטון. אמילי היא אשת העיר הגדולה, בעבר הייתה יד ימינה של עורכת האופנה האגדית מירנדה פריסטלי (הקשר היחיד בספר ל”השטן לובשת פראדה”), וכיום היא יועצת תדמיתית של מפורסמים. היא נשואה באושר למיילס אף שבשל נסיעות עבודה תכופות של שניהם, הם מתראים בתדירות פחותה ממה שהיו רוצים. לשניים אין ילדים ואם זה תלוי באמילי, המצב לא עומד להשתנות. מה שדווקא כן משתנה לרעה הוא ההצלחה המקצועית שלה. יותר ויותר מפורסמים מוותרים על שירותיה ומעדיפים על פניה יועצת תדמית צעירה שמושכת אליה לקוחות בזכות הפופולריות שצברה ברשתות החברתיות.

בעת ביקור בפרוורים אצל חברתה הטובה מרים, אמילי מזהה הזדמנות תעסוקתית שתחזיר אותה לעניינים: חברתה של מרים, דוגמנית על לשעבר בשם קרולינה הארטוול ורעייתו של הסנאטור גראם הארטוול השואף להתמודד על תפקיד נשיא ארה”ב, מוצאת את עצמה בסיטואציה סבוכה לאחר שנעצרה בגין נהיגה בשכרות כשבנה וחבריו נמצאים איתה ברכב. התקשורת מסתערת עליה ללא רחם ובעלה מתנער ממנה, נוטש אותה ומרחיק ממנה את בנם.

אמילי לוקחת על עצמה את המטלה להפוך את הקערה על פיה ולשנות את תדמיתה של קרולינה שנפגעה קשות. מרים, החברה המשותפת של אמילי וקרולינה, היא עורכת דין שמאז שעברה להתגורר עם בעלה ושלושת ילדיהם בפרוורים, עזבה את עבודתה והקדישה את זמנה לטיפול בילדיה ובמפגשי חברה עם שאר עקרות הבית באזור מגוריהם. מרים מצטרפת למאמציה של אמילי בשיקום תדמיתה של קרולינה ומשתמשת בכישוריה כעורכת דין.

שלוש הנשים חוברות יחדיו ובמהלך העלילה המהנה אנו נחשפים לסיפורה של כל אחת מהן, מערכות היחסים עם הבעלים, הסודות והשקרים, השינויים שהן חוות במהלך חיי הנישואים, השוני ביניהן והשאיפות שלהן מחייהן.

ממש נהניתי מהספר הזה! הוא כל כך כייפי ומשעשע ובלי רגע אחד של שעמום והזמן פשוט טס לי תוך כדי הקריאה. העלילה מאוד קלילה ומתוקה, הכתיבה טובה וזורמת, והיה כייף גדול להעביר את סוף השבוע הגשום עם ספר כל כך חמוד ומהנה.

שורה תחתונה: “השטן לובשת לולולמון” יגרום לכם לחייך המון.


348 עמודים
מאנגלית: דנה אלעזר-הלוי
הוצאת ידיעות ספרים
שנת הוצאה: 2019

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

המכתבים הנסתרים

המכתבים הנסתרים / לורנה קוק עלילת הספר נפתחת באנגליה של שנת 1914 ומספרת את סיפורה של קורדיליה, צעירה המתגוררת באחוזה כפרית עם הוריה ושני אחי...