יום שבת, 9 בינואר 2021

סיפורי גבריאל / גל ארג’נטרו


                                                                             
זהו ספרון המכיל אוסף של סיפורים קצרים, חלקם דמיוניים, חלקם לא, יש כאלה משעשעים וגם כאלה שפחות. וכל הסיפורים פונים בעיקר לצעירים בסביבות גיל הגיוס לצבא.

אחת מהדמויות הבולטות כאן שמככבת ביותר מסיפור אחד היא דמותו השנונה של “המלאך גבריאל”. חשבתם שאתם יכולים לנחש או לשער איך מלאך, שליח האלוהים אמור להתנהג? אז תחשבו שוב כי אין ספק שהמלאך גבריאל יצליח להותיר אתכם עם הלסת שמוטה.

המלאך גבריאל הוא לא מלאך “סטנדרטי”…הוא אוהב לדבר בסלנג, להתווכח עם ה”בוס” שלו ולהתלונן בלי סוף על הג’וב וההורדה בדרגה ש”זכה” לה בגין תפקוד לקוי. הוא לא אמור לשוחח עם בני האדם, אבל כשהוא מחליט לעשות את זה, אין מי שיצליח לעצור אותו.

מלבד מעלליו של המלאך גבריאל, ישנם סיפורים נוספים כמו אירוע מטריד במהלך שירות צבאי, חוויות של חייל שנסע להודו וחזר עם תובנות ומסקנות, היכרויות והתאהבות, פרידות ושיברון לב, פרק מוזיקלי במיוחד ועוד…חלק מהסיפורים אהבתי מאוד, את חלקם פחות. נהניתי מהסיפור המוזיקלי שבו שולבו ציטוטים מתוך שירים מוכרים. גם מאוד אהבתי את סיפורי המלאך גבריאל שדאג לספק תמונה משעשעת למדי על מה שקורה שם למעלה בשמיים.

הכותב הוא גל ארג’נטרו, יליד 1977, בעל תואר שני בספרות עברית ולימודי מדע, אשר גילה את הכתיבה בהיותו בן 5 בלבד.

53 עמודים
ספרי ניב
שנת הוצאה: 2020

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

המכתבים הנסתרים

המכתבים הנסתרים / לורנה קוק עלילת הספר נפתחת באנגליה של שנת 1914 ומספרת את סיפורה של קורדיליה, צעירה המתגוררת באחוזה כפרית עם הוריה ושני אחי...